Friday 4 December 2015

Cara makan Collagen Powder Shaklee

Bulan Disember ni adalah bulan yang tersangat istimewa bagi penggemar collagen powder kan? mana tak nya. Promosi dengan harga yang tersangat lah cun melecun. ^_^

Pati nya pengemar collagen tidak akan lepaskan peluang kecemasan ni untuk borong Collagen Powder Shaklee.


SCP (Shaklee Collagen Powder) ni dalam bentuk serbuk, dan dipacking dalam sachet. Sekotak SCP mempunyai 15 sachet Collagen Powder dan sekotak boleh tahan sehingga 15 hari sekiranya diambil setiap hari. Kalau nak berjimat, puan-puan boleh ambil dua hari sekali, tetapi kesannya lambat sedikitlah berbanding ambil setiap hari.



Kalau nak tahu, sumber SCP adalah daripada sisik ikan merah.

Shaklee Collagen Powder ialah suplemen kolagen tercanggih yang mengandungi 4,000mg ekstrak Kolagen RSS (Red Snapper Scale) proprietari yang tulen dan berkualiti tinggi daripada sisik ikan merah. 

Kolagen Shaklee mempunyai molekul yang amat ringan, lebih kurang 1,000 Dalton, menyebabkannya mudah diserap oleh tubuh bagi merangsang sintesis kolagen pada lapisan dermis.

Bagi meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyerlahkan kecantikan dalaman anda, produk kolagen kami dirumus dengan tujuh bahan utama termasuk ekstrak biji Camellia japonicaekstrak Pfaffiakolagen ikanekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilusvitamin C dan vitamin B. Klik gambar di bawah untuk mengetahui kebaikan setiap bahan utama SCP:

click picture to enlarge
Apa rasa Collagen Powder Shaklee?

Disebabkan ianya diformulasikan daripada sisik ikan dan kolagen ikan, makanya rasa Collagen Powder ini sedikit hanyir

Tetapi jangan risau!

Rasa sedikit hanyir tersebut boleh dihilangkan dengan mudah dengan cara membancuh Collagen Powder tadi dengan minuman kita. Rasa akan hilang sehingga 99% sebab sikit sangat je rasa hanyir tu. :)


Cara makan Collagen Powder Shaklee:

add 1 sachet SCP dalam minuman ini.. yumsss... :)

Cadangan bagi cara makan SCP ni adalah seperti berikut, sama ada puan-puan boleh:

1) Bancuh dengan air kosong sahaja; atau...

2) Bancuh satu sachet Collagen Powder dalam segelas jus oren, jus Sunquick atau Twister atau apa-apa jus minuman. Boleh diminum sejuk-sejuk. Minum secepat mungkin. Hehe. :) atau...

3) Bancuh dengan apa-apa minuman suam atau sejuk seperti malt coklat atau horlicks ke.. atau...

4) Bancuh dengan Performance Drink Shaklee juga sedap, sangat menyegarkan!.. atau...

5) Bancuhkan Collagen Powder dengan segelas susu segar perisa strawberry atau vanilla bersama dengan ESPsekali. Haaaa... cara bancuhan ini memang tidak terasa langsung hanyirnya tu, dan kesannya memang super mabeles kerana ada ESP sekali. Cara ini paling saya suka dan susu perisa strawberry biasanya kurang manis berbanding perisa yang lain. 


Pantang larang:

Ada pantang larang juga cara minum SCP ni, jangan sesekali bancuh Collagen Powder ini dengan AIR PANASataupun minuman BERKAFEIN seperti Kopi, Teh atau minum berkarbonat




Image result for shaklee independent distributor


Berminat?? Anda boleh la hubungi & whatsapp fizah yer.. :)


"KECANTIKAN & KESIHATAN ADALAH MILIK KITA BERSAMA"
NORHAFIZAH MOHAMAD
Agen SHAKLEE area PAKA, KERTIH, DUNGUN  TERENGGANU DARUL IMAN.
H/P : 014-7937312
Email : fififizah66@gmail.com
Ig       : @fififizah_pearl

0 Comments:

Post a Comment

Terima Kasih atas komen anda.