Wednesday 17 February 2016

Collaborate : Top 3 Men Fashion 2016 kini di ZALORA

Assalamualaikum wbt..,


Top 3 Men Fashion 2016 kini di ZALORA


Seperti fesyen wanita yang semakin pesat berkembang dan semakin meriah dengan koleksi-koleksi pakaian terkini dengan rekaan yang unik, koleksi pakaian lelaki atau trend fesyen lelaki jua mengalami perubahan yang mendadak. Jika di barat fesyen hipster merupakan trend pilihan ramai penggemar fesyen terutama sekali golongan muda, trend hipster ini juga telah mula diminati di Malaysia sejak beberapa tahun yang lalu.


Jika fesyen long cardigans, peplum blouse dan harem pants merupakan tiga trend fesyen wanita yang cukup trending pada masa kini, berikut merupakan top 3 men fashion yang paling popular dikalangan para lelaki urban;




Trend fesyen lelaki yang paling popular dikalangan ramai lelaki hipster adalah koleksi bomber jacket atau varsity jacket yang boleh digayakan dengan pemakaian kemeja dan t-shirt. Selain berfungsi untuk memberikan kehangatan kepada tubuh badan si pemakai, ia juga menjadikan si pemakai kelihatan lebih bergaya.







Trend fesyen lelaki yang kedua pula adalah koleksi sweatshirts atau hoodie yang juga suatu ketika dahulu hanya dipakai ketika waktu sejuk. Namun kini, koleksi pakaian ini sering menjadi pilihan ramai lelaki untuk tampil bergaya tidak mengira waktu. Ia boleh dipakai bersama seluar pendek, jeans mahupun chino pants!







Dan trend fesyen yang seterusnya adalah koleksi jogger pants yang sememangnya cukup selesa untuk dipakai. Koleksi jogger pants ini merupakan jenis pakaian kasual yang memberikan anda keselesaan yang berpanjangan sepanjang pemakaian. 


Kini, anda boleh dapatkan Top 3 Men Fashion di ZALORA, Bukan itu sahaja, anda boleh online shopping hanya di web ZALORA. Di Zalora juga, anda boleh memilih untuk membuat pembayaran dengan selamat dan mudah dengan semua jenis kad kredit atau boleh memilih membuat pembayaran secara " Cash On Delivery ".

Sangat mudah kan?? apa lagi, miliki Top 3 Men Fashion di ZALORA online shopping sekarang juga!

0 Comments:

Post a Comment

Terima Kasih atas komen anda.